Зара мартин нас води иза сцене на ибиза фитнес ретреат | RS.GlobalScienceCollaboration.org

Зара мартин нас води иза сцене на ибиза фитнес ретреат

Овај модел нам говори кроз храну, тренинга и ритуалима

Модел и ДЈ Зара Таилор Мартин је управо вратио кући из недеље поп-уп Фитнессин Ибиза, где је затим строги и напоран програм. Овде, она нам говори шта је било да се иза кулиса на сунцу натопљен Боотцамп, како је нас испуњава у на храну, фитнес и тиме-оут ритуала.

Понедељак

Прошло је недељу дана од здравствене кондиције и нове пријатеље. @попуп_фитнесс

А фото постед би Поп Уп Фитнесс (@попуп_фитнесс) на

Стигао сам у Ибиза са Јорданом из Риззле Кицкс, а дочекан на аеродрому Оливиа Цоонеи, невероватном оснивача Поп-уп Фитнесс.

Повољно недостаје први дан вежбања - који укључује Боот Цамп, а четири сата повећање у Ес Ведра и пилатес - отишли ​​смо право на вечеру у идиличној Цан Берри Велл, који је постављен на врху брда поред цркве.

Мени је претходно организовао Оливиа, тако да нема преваре - смо имали празник свеже рибе и поврћа калорија под контролом, а онда је отишао право у кревет.

Реад: Сцоре хот Пилатес тело

Уторак

Моонлигхт медитација @попуп_фитнесс

А фото постед би Зара Мартин (@зарамартин) на

Пробудили смо се у 6.30ам и упутили се ка (стрмог) брда смо хтели да спринт до. Два пута. Све без помоћи кофеина, хитам да додам.

Доручак је био ацаи посуда и зелени сок који нас подстакле кроз следеће Абс Бласт и бокс сесија.

Срећом, на лицу места физиотерапеут је при руци да умири своје болне мишиће са сат времена спортску масажу, да ме ставе у савршеном дестилацију за 'Моонлигхт медитацији' те вечери.

Пре ритуалу смо служили Китцхерее, традиционално јело из јоги исхране који је рекао да очисти тело, јача имуни систем и ставио тело у оптимално стање за медитативно процес.

Реад: 8 најбоље бобице тела-повећање

Среда

Овај монструм од дана почео са 7.30ам кампу позајмљују од Оливиа и Барт (тренер мушки супермодел), а затим са Армс & Бутт класе, АБС Бласт, 10к Рустиц Рун, и пилатес.

Између смо хранили укусне фрапе, ланеног семена енергије барове, матцха чај и 'сјај чинију' пилетине и поврћа за ручак.

Вечера је била здрава одвести на Блацк Цод, која је праћена са еспресо какао крему за дезерт.

Успео сам да протури у неком Реики са исцелитеља који Оливија препоручују да распусти све енергетске блокове и враћање равнотеже између ума, тела и духа. После тога, мислим да сам се онесвестио у кревету до 10 увече, што је дефинитивно најраније сам отишао да спавам, јер могу трајати сетим.

Реад: Оно што је потребно за 10к стазе

Четвртак

Ово је био дан одмора, који се састојао од ручка и времена плаже у невероватном Цоттон Цлуб у Сан Јосеф, као и брдских спринту и опуштајући сесије јоге.

Када смо кренули назад у вилу, били смо третирани на здраву кувања са Ибиза Кухиња, који су припремали своје укусне оброке током целе недеље. Три-курс Уради сам оброк који се састоји од "Инноцент Еспрессо Мартини", кокоса пилетине, тајландски стил поврћа посуду са хељде резанцима и сировина какао колачићи са гоји бобица. То је био хаос.

Петак

У овом тренутку, ја сам пробудио природно са Ибизан зору.

Пилатес је први горе, праћена бадема и кокоса Цхиа сеедпот за доручак, онда напао још једну Боот Цамп, абс седницу, 10к Рун и класе јоге пре вечере у Вилла Мерцедес у луци.

Ми смо планирали на изради трезвено наступ на Пацха, али идеја је осујећен протеста моја задња ложа су лепили - и чињеницу да не можемо да држимо отворене очи поред 10 увече.

Субота

Било је време да се врати у Лондон, али не пре него што коначног 6.30ам Боот Цамп седници за воду звона, Баттле ужади, чучањ скокова, ТРКСанд бокс.

Уз то, смо завршили седмицу без млека, пшенице, глутена, рафинирани шећер, алкохол, кофеин, плус пет сати дневно вежбања. То је био изазов, али вредело, чак и за само менталним користи. Не бих оклевао да га препоручити свакоме у нади да ће поравнати свој животни стил, и осети како гори на најбољи начин.

Сличне вести

Post Фитнес

Гиги Хадид шокира тело са срчаном поруком: имам трбушне мишиће, имам гузицу. Поносан сам на то

Коначни унутрашњи тонови беба се крећу, према тренингу Џеннифер анистон

Како Карлие Клосс остаје здрав за време недеље моде

Post Фитнес

Кејт Уптон говори о томе како се осећа као цурви - њеном фитнесу и режиму хране више

5 кицкасс филозофија које смо научили од Елие гоулдинга

Кхлое Кардасхиан покреће веб сајт за фитнес апликацију како би поделио признања

Post Фитнес

Оно што олимпијски лаура тротт заиста једе

Тајна тренинга Џесике Еннис-Хила која јој је помогла да освоји злато у Пекингу

7 тајности за храну и храну иза Аманде Бирамове кости

Post Фитнес

Кате бецкинсале тренинг пуног тијела на кући

Онлине тренинг против ангел алессандра амбросио се ослања на

Ексклузивно: Миллие Мацкинтосх говори да се кува са про зеленом, да једе да живи и буде гола на инстаграму